pondělí 2. března 2009

Jak čerpat dotace ze státního rozpočtu - návod z Liberce

Jaroslav Nadrchal, majitel firmy Investing cz:
"S klukama, majiteli Syneru, jsme kamarádi. Já to nezastírám. Liberec je malý, tady se všichni znají. Ale u rekonstrukce kolejí zvítězil proto, že nabídl nejnižší cenu."
Jenže podle NKÚ se ona nejnižší cena postupně navýšila o 58 procent.
"Projektant zapomněl zahrnout do rozpočtu nábytek a pak se ukázalo, že je potřeba opravit schodiště a vstupní haly. Tím se cena nenavýšila, bylo to prostě potřeba udělat."
Jaroslav Nadrchal o ceně za dodatečnou zakázku:
"Když jsem věděl, že si nemůžou nikoho jiného vzít a tu zakázku dostaneme, tak jsem tu cenu samozřejmě napálil. Jsem obchodník. Ale pořád jsem mohl nasadit ještě vyšší cenu."
Zdroj:
26. 2. 2009 Aktuálně.cz - Tak jsem jim to napálil aneb jak zbohatnout na MS - autor článku: Eliška Bártová

Žádné komentáře:

Okomentovat