neděle 8. března 2009

Michaela Šojdrová - Dokáže zkrotit Kalouska?

Z rozhovoru v deníku Právo:
"Dokážete si představit, že budete šéfovat Kalouskovi, na němž si vylámal zuby i Čunek?"
"Kalousek je výrazná osobnost. Je třeba, abychom se pokusili shodnout na programu, který máme společný. Pak spolupráci vidím jako reálnou.
Miroslav Kalousek je téma, které jste přesně odhadl, nebo vytipoval, jako klíčové. Já jsem absolvovala ke včerejšímu datu 25 členských schůzí. To jsou stovky členů, se kterými jsem hovořila během uplynulých dvou měsíců. A Miroslav Kalousek je téma, které je nesmírně zajímá. 
Já myslím, že všichni vidí v Miroslavu Kalouskovi člověka – odborníka, dobrého ministra financí, ale chtěli by, aby daleko lépe reprezentoval křesťansko-demokratický proud, aby více naslouchal, co si členská základna myslí a co chce. Já si myslím, že tohle je úkol pro Miroslava Kalouska."
Zdroj:

Žádné komentáře:

Okomentovat